طی سال های گذشته تولید لوازم خانگی به سمت و سوی جدیدی پیش رفته است.با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد انواع لوازم خانگی هوشمند هستیم که دارای ویژگی های جذاب و منحصر به فردی هستند. این موضوع در لوازمی همچون تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، یخچال و سایر لوازم خانگی دیده می شود و برند های معتبر به منظور افزایش رقابت با یکدیگر از پیشرفته ترین امکانات بهره می برند. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید این مقاله می تواند راهنمای مناسبی درباره ویژگی های ماشین لباسشویی هوشمند برای شما باشد تا با استفاده از آن در صورت لزوم اقدام به خرید لباسشویی هوشمند نمایید.


اما ماشین لباسشویی هوشمند چیست و چه ویژگی ها و برتری هایی نسبت به ماشین لباسشویی های معمولی دارد؟


ماشین لباسشویی هوشمند

این که بتوان با استفاده از دیوایس های مختلف همچون موبایل و تبلت اقدام به کنترل و مدیریت لباسشویی از راه دور نمود یکی از ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی هوشمند است. این بدان معناست که این دستگاه توانایی اتصال به وای فای را دارا می باشد که با استفاده از این قابلیت می توان بسیاری از ویژگی ها را به ماشن لباسشویی افزود. همانطور که اصلی ترین دلیل برای هوشمند سازی وسایل امروزی ، استفاده راحت تر کاربر از دستگاه و همچنین افزایش سرعت و کارایی می باشد ، با استفاده از این روش می توان انجام امور مربوط به شست و شو را به ساده ترین و راحت ترین روش انجام داد.


امروزه برند های مختلفی اقدام به تولید ماشین لباسشویی هوشمند نموده اند و بازار رقابت تنگاتنگی بین این برند ها در جریان است. ماشین لباسشویی سامسونگ ، ال جی ، بوش و... همگی جز برند هایی هستند که امروزه اقدام به تولید این مدل از ماشین لباسشویی ها نموده اند و به منظور خرید لباسشویی از بانه می توانید این مدل ها را انتخاب نمایید.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


مهم ترین ویژگی ماشین لباسشویی هوشمند

از مهم ترین ویژگی های به کار رفته در ماشین لباسشویی هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ کنترل از راه دور ماشین لباسشویی به وسیله انواع گجت ها همچون تلفن های همراه هوشمند ، تبلت ها و... با استفاده از رابط های کاربری گوگل و...

✔ مدیریت انتخاب نوع شست و شو پیش از شروع به کار دستگاه متناسب با لباس ها

✔ مدیریت میزان آب ورودی به داخل دستگاه و افزایش یا کاهش توان ماشین لباسشویی

✔ استفاده از میزان معین و تعیین شده مواد شست و شو بر اساس تعداد و میزان کثیفی لباس ها

✔ انجام عیب یابی دستگاه به صورت خودکار و اعلام هرگونه خطا و مشکل اضطراری بر روی دیوایس

✔ برخی از ماشین لباسشویی های هوشمند قابلیت نصب نرم افزار های گوناگون را دارا می باشند که این بدین معنا است که این دستگاه ها دارای حافظه داخلی و ذخیره اطلاعات هستند.

✔ آنالیز میزان مصرف انرژی دستگاه به صورت مرتب و انجام روش هایی برای کاهش مصرف انرژی

قابلیت Add Wash یا اضافه کردن البسه به داخل دستگاه در حین شست و شو(در برخی مدل های خاص)

✔ استفاده از سیستم های پیشرفته به منظور افزایش کیفیت شست و شو(مانند سیستم بخار شور برای عدم ایجاد چروک در لباس ها)

✔ و...


برند های تولید کننده ماشین لباسشویی هوشمند

همانطور که گفته شد بسیاری از برند های مطرح لوازم خانگی امروزه اقدام به تولید ماشین لباسشویی های هوشمند نموده اند که در صورت نیاز به خرید ماشین لباسشویی از بانه می توانید بر اساس امکانات و بودجه خود اقدام به خرید آن نمایید. از مهم ترین تولید کننده های ماشین لباسشویی هوشمند می توان به برند های زیر اشاره کرد.


ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ

برند سامسونگ از نرم افزار Smart Thing برای کنترل و مدیریت عملکرد ماشین لباسشویی های خود استفاده می کند که انواع مختلفی از قابلیت ها هوچون نحوه چرخش شست و شو ماشین لباسشویی تا پیشنهاد هایی درباره نوع شست و شو بر اساس جنس لباس ها را به کاربر ارائه می دهد و به طور کلی می توان گفت از سایر رقبای خود دستگاه پیشرفته تر و هوشمند تری است.


ماشین لباسشویی هوشمند بوش

یکی از برترین برند های تولید ماشین لباسشویی که به کیفیت بالای ساخت معروف می باشد برند آلمانی بوش است. ماشین لباسشویی بوش در مدل هوشمند آن دارای اپلیکیشن مخصوصی برای کنترل می باشد که Home Connect نام دارد. در این اپلیکیشن برنامه های مختلفی قرار گرفته است که می توان با استفاده از آن ها ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل نمود. شروع و توقف فرآیند شست و شو از راه دور یکی از چندین قابلیت این برنامه می باشد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به اندازه گیری و اعلام وزن البسه در داخل دستگاه اشاره کرد که در صورت پر کردن بیش از حد محفظه به شما هشدار خواهد داد. شما می توانید با وارد کردن نوع و جنس لباس ها از امکان شست و شوی آن در ماشین لباسشویی با خبر شوید.


ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

ماشین لباسشویی ال جی نیز همچون سایر رقبا همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بیشترین امکانات و قابلیت ها روانه بازار کند. استفاده از تکنولوژی ThinkQ در ماشین لباسشویی هوشمند ال جی همانند سایر دستگاه های هوشمند قابلیت های کنترل از راه دور و انجام فرامین مختلف را با استفاده از دستیار صوتی برای مصرف کننده فراهم می نماید. این ماشین لباسشویی دارای 20 برنامه اضافی شست و شو می باشد که یکی از مزیت های آن نسبت به سایر ماشین لباسشویی ها می باشد. بنابراین اگر قصد خرید لباسشویی از بانه را دارید برند ال جی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.


ماشین لباسشویی هوشمند زیمنس

این ماشین لباسشویی نیز همانند برند بوش از اپلیکیشن Home Connect استفاده می نماید و کلیت برنامه همانند آن می باشد اما با طراحی ظاهری متفاوت برنامه.یکی از مهم ترین امکاناتی که این برند در تبلیغات خود بدان اشاره زیادی می نماید انجام عیب یابی اتوماتیک ماشین لباسشویی می باشد.


ماشین لباسشویی هوشمند AEG

شاید ماشین لباسشویی AEG هنوز کمی از رقبای خود درباره تولید ماشین لباسشویی هوشمند عقب تر باشد و مدل های کمی از این دستگاه را وارد بازار کرده باشد اما قطعا این برند یکی از بهترین برند های در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می شود. یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی هوشمند AEG سوال از کاربر درباره شست و شو است که بر اساس آن اقدام به فرآیند شست و شو می نماید. همچنین در برنامه این ماشین لباسشویی توضیحات مختلفی همچون روش های از بین بردن لکه های مختلف بر روی لباس و... را توضیح می دهد.


با توجه به نکات مطرح شده امروزه می توان بسیاری از لوازم خانگی را به اینترنت متصل کرد و با استفاده از این روش اقدام به کنترل آن ها از راه دور نمود. در کنار این موضوع بسیاری دیگر از قابلیت ها در ماشین لباسشویی هوشمند قرار گرفته است که کارایی دستگاه و کیفیت شست و شو را بسیار بالا می برد. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید انواع مختلفی از مدل ها با برند های گوناگون را در فروشگاه اینترنتی هدی کالا مشاهده و پس از بررسی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.


نکاتی جهت بالا بردن طول عمر ماشین لباسشویی
نکاتی جهت بالا بردن طول عمر ماشین لباسشویی

تنوع مدل های لباسشویی با توجه به قابلیت های آن ها امروزه بسیار از قبل دیده می شود و هر فردی با توجه به نیازهای خود در ارتباط با این موضوع اقدام به خرید ماشین لباسشویی می نماید. اما وجه مشترکی که در تمامی لباسشویی ها

تلویزیون های سری کریستال سامسونگ 2021
تلویزیون های سری کریستال سامسونگ 2021

فناوری کریستال که اولین بار توسط شرکت سامسونگ در تلویزیون ها به کار رفته است در واقع نوعی روش ساخت پنل های تلویزیون است که در آن از کریستال های بسیار ریز به منظور منبع نور و رنگ ها استفاده می شود.این فناوری سبب تولید نور بیشتر در صفحه نمایش و همچنین ایجاد رنگ های متنوع و غنی تر می شود که

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ
معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر قصد خرید لباسشویی سامسونگ از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا بهترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ را به شما معرفی نماییم

معرفی بهترین تلویزیون های 43 اینچ سال 2021
معرفی بهترین تلویزیون های 43 اینچ سال 2021

یکی از سایز های پرطرفدار برای خرید تلویزیون ، سایز 43 اینچ آن می باشد.ابعاد این تلویزیون ها معمولا به گونه ای است که برای فضاهای متوسط کارآمد و مناسب خواهد بود.علاوه بر این قیمت تلویزیون 43 اینچ کمتر از سایر مدل های بزرگتر بوده و این موضوع دلیل دیگری برای پرطرفدار بودن آن است.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، ما در این مقاله به بهترین مدل های تلویزیون 43 اینچ سال 2021 و 2022 خواهیم پرداخت.