با توجه به ویژگی های کارآمدی که امروزه در ماشین لباسشویی ها در نشر گرفته شده است ، کیفیت و کارایی این وسیله به مراتب بالاتر از گذشته می باشد. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های مورد نیاز خود و مقایسه مدل های مختلف اقدام به خرید مورد انتظار خود نمایید. یکی از قابلیت های جذاب ماشین لباسشویی سامسونگ که در برخی از مدل های جدید این دستگاه از آن بهره گرفته شده است ، قابلیت Add wash می باشد. حال این قابلیت چیست و چگونه کار می کند؟


قابلیت Add wash چیست؟

ویژگی جذابی که در برخی مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ در نظر گرفته شده است قابلیت Add wash می باشد که این ویژگی تا حدود زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و همچنین کارایی دستگاه را بالاتر برده است. البته این قابلیت امروزه در برخی دیگر از برند ها همچون لباسشویی ال جی مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت سامسونگ با توجه به نیاز در اختیار گیری بازار همواره در تلاش است که با استفاده از برترین تکنولوژی های روز به عنوان یکی از رقیبان اصلی سایر برند ها سهم مهمی از بازار خرید ماشین لباسشویی را در دست خود نگه دارد.


رقابت ذکر شده در کنار دیگر برند ها و همچنین افزایش رضایت مشتری دو ویژگی ای است که برند سامسونگ به آن توجه داشته است و به همین دلیل می توان این برند را جز بهترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی دانست.


اما حال به توضیح قابلیت Add wash می پردازیم. ممکن است برای بسیاری از ما تا به حال پیش آمده باشد که پس از ریختن البسه به داخل ماشین لباسشویی و روشن کردن آن ، متوجه فراموش کردن ریختن بعضی دیگر از لباس ها به داخل لباسشویی شده باشیم. با توجه به این که دستگاه شروع به کار کرده است دیگر قادر به متوقف کردن آن و ریخت دیگر آیتم ها نباشیم و مجبور شویم مجددا دستگاه را روشن نماییم.

خرید لباسشویی سامسونگ


با توجه به این که این اتفاق برای بسیاری از افراد پیش آمده است ، لباسشویی سامسونگ قابلیتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که بتواند در حین شست و شوی البسه به وسیله ماشین لباسشویی ، آیتم های فراموش شده را داخل دستگاه انداخته و به طور همزمان دستگاه آن ها را شست و شو دهد.


به همین جهت در ماشین لباسشویی سامسونگ دربی مجزا تعبیه شده است که بر روی درب اصلی با طراحی خاص در نظر گرفته شده است که از طریق آن می توان سایر لباس های باقی مانده را در داخل لباسشویی قرار داد.


مزایای قابلیت Add wash در لباسشویی سامسونگ

برای خرید ماشین لباسشویی از بانه نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون اندازه ، ابعاد داخلی ، موتور استفاده شده در دستگاه و... نیاز می باشد. اما این قابلیت با توجه به مزایایی که دارد می توان به عنوان یکی دیگر از فاکتور های خرید ماشین لباسشویی قرار گیرید. دلیل این امر مزایایی همچون صرفه جویی در مصرف آب و برق ، افزایش طول عمر دستگاه و همچنین در اختیار داشتن لباسهای همواره تمیز می باشد.


قابلیت ها و ویژگی های انحصاری لباسشویی سامسونگ

برخی از قابلیت ها و ویژگی های جدید همچون موتور های بی صدا و بدون لرزش ، طراحی خاص ، استفاده از سیستم های برنامه شست و شو مختلف و... امروزه در بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی وجود دارند. اما آنچه که یک ماشین لباسشویی را دارای ویژگی های خاص می نماید استفاده از برخی قابلیت های منحصر به فرد همچون قابلیت Add wash می باشد که هنوز تنها برخی برند ها از این قابلیت بهره می گیرند. البته پارامترهای دیگری همچون مدل شست و شو نیز در ماشین لباسشویی های سامسونگ در نظر گرفته شده است که خود می تواند به تنهایی این برند را از سایر رقبا مجزا سازد.


ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ به عنوان دو رقیب قدیمی همواره پا به پای هم در حال رقابت هستند که این امر در استفاده از قابلیت Add wash در بین این دو برند مشهود می باشد. بنابراین می توان گفت اگر قصد خرید ماشین لباسشویی با ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا داشته باشید ، لباسشویی سامسونگ یکی از بهترین گزینه ها برای خریداران می باشد. به منظور اطلاع از مدل هایی لباسشویی سامسونگ که دارای این قابلیت هستند می توانید انواع جدید ترین ماشین های لباسشویی را در فروشگاه هدی کالا مشاهده و بر اساس ویژگی Add wash و یا سایر ویژگی های مورد نظر خرید خود را انجام دهید.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


خرید ماشین لباسشویی از بانه می بایست بر اساس دقت بر روی برخی از نکات انجام گیرد تا خریدی مطمئن و با خیال راحت داشته باشید. پیش از هرچیز اصالت کالای مورد نظر شما نیز می بایست از طریق دقت به برخی از نکات مورد بررسی قرار گیرد. در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی کلیه مواردی که پیش از خرید لباسشویی از بانه می بایست به آن دقت گردد را توضیح داده شده است. فروشگاه هدی کالا نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین فروشگاه های خرید از بانه می تواند بهترین گزینه به منظور انجام خریدی مطمئن و با قیمت مناسب برای شما عزیزان باشد.


راهنمای خرید یخچال
راهنمای خرید یخچال

یخچال فریزر یکی از مهمترین و شاید هم گرانترین لوازم خانگی است که در هیچ صورتی نمی توان از خرید آن صرف نظر کرد. با توجه به استقبال مردم از انواع یخچال فریزرها شرکت های مختلفی اقدام به تولید مدل های متفاوت و جدید تر کرده اند، به طوری که

بررسی تلویزیون سامسونگ مدل Q60B
بررسی تلویزیون سامسونگ مدل Q60B

در سال 2022 همچون سال های دیگر برند سامسونگ از تلویزیون های جدید خود رونمایی کرد که به جرات می توان گفت این تلویزیون ها جز برترین مدل های تلویزیون در سال 2022 به حساب می آیند.ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از برترین مدل های این برند بپردازیم که مدل Q60B نام دارد.

دلایل لرزش و تکان بیش از حد ماشین لباسشویی
دلایل لرزش و تکان بیش از حد ماشین لباسشویی

از مهم ترین ارکان امروزی هر خانه ای وجود یک ماشین لباسشویی مناسب می باشد. امروزه به لطف وجود این وسیله کارآمد افراد می توانند البسه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون دردسر های شست و شو دستی آن ها بشویند.آنچه که مشخص است این است که همانند تمامی وسایل ساخته شده توسط بشر ، ماشین لباسشویی هم ممکن است دچار ایراداتی شود که می بایست جهت رفع آن ها اقدام نمود. با توجه به این که امروزه خرید ماشین لباسشویی از بانه از استقبال بیشتری

معرفی بهترین برند های اره موتوری
معرفی بهترین برند های اره موتوری

اگر قصد خرید اره موتوری از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با بهترین برند های تولید این محصول با ما همراه باشید