راهنمای خرید ماشین لباسشویی می تواند به افرادی که متقاضی خرید لباسشویی از بانه هستند کمک بسیاری کند، از آن جهت که تنوع این محصول در سال های اخیر زیاد شده و انتخاب را دشوار کرده است. اگر قبل از شروع به خرید بدانید به دنبال چه نوع ماشین لباسشویی با چه امکاناتی و در چه رنج قیمتی هستید کار را برای خودتان بسیار ساده تر خواهید کرد. علاوه بر این با داشتن اطلاعاتی درمورد انواع ماشین لباسشویی می توان از ضرر مالی ناشی از مصرف زیاد انرژی و خرابی شدن جلوگیری کرد و با انتخاب درست و خرید ماشین لباسشویی مناسب، طول عمر بالایی را از آن انتظار داشت. علاوه بر ویژگی های فنی، قیمت ماشین لباسشویی نیز از مهمترین نکات برای افراد می باشد که با توجه به انواع مدل ها، سایزها و شرکت سازنده تفاوت فراوانی دارد؛ خرید ماشین لباسشویی از بانه می تواند منجر به خرید با قیمت مناسب شود به شرطی که از مجموعه معتبر و با ضمانت نامه اصلی تهیه شود.


مهمترین نکات در زمان خرید ماشین لباسشویی عبارتند از:


اندازه و ظرفیت ماشین لباسشویی

اولین عاملی که در زمان خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه کنید، حجم آن می باشد که متناسب با تعداد اعضای خانواده و میزان شستشو باید انتخاب شود. عموما خانواده های متوسط 2 تا 6 نفره ماشین لباسشویی با ظرفیت های 5 تا 10 کیلوگرم را انتخاب می کنند، اما انواع لباسشویی در ظرفیت های 3، 12، 16، 18 و 20 کیلویی نیز موجود هستند. اندازه ماشین لباسشویی و تناسب آن با فضایی که برای قرار گرفتنش اختصاص دادید، نیز اهمیت بسیاری دارد؛ همچنین باید فاصله کافی برای پشت آن نیز در نظر بگیرید.


انواع ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی به دو دسته درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند و همانطور که از نام آنها پیداست تفاوت آنها در محل قرارگیری در و کلیدهای کنترل می باشد. در ماشین لباسشویی درب از بالا مزایایی مانند سهولت گذاشتن و برداشتن لباس و مصرف آب کمتر وجود دارد، اما ماشین لباسشویی درب از جلو در بین خانواده ها بسیار محبوب تر و رایج تر هستند زیرا علاوه بر ظرفیت بیشتر نسبت به مدل قبلی، میزان مصرف انرژی پایین تر و شستشوی بهتر و مقرون به صرفه تری انجام می دهند.

خرید لباسشویی از بانه


برند ماشین لباسشویی

در زمان خرید، انتخاب برند می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ماشین لباسشویی داشته باشد. شرکت های تولیدی بسیاری که در بازارهای لوازم خانگی حرف اول را می زنند عبارتند از ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، بکو، بوش و توشیبا. دلیل بالا بودن تقاضای خرید این محصولات کیفیت خوب و طول عمر زیاد آنها می باشد و ممکن است نسبت به سایر برندها قیمت بالاتری داشته باشند؛ البته با خرید ماشین لباسشویی از بانه از فروشگاه های معتبر میتوانید تا حدود زیادی در هزینه خود صرفه جویی کنید.


ویژگی های فنی لباسشویی

قطعا هرچه ماشین لباسشویی مورد انتخابتان ویژگی های فنی بیشتر و پیشرفته تری داشته باشد قیمت بالاتری هم خواهد داشت، اما برخی از این ویژگی ها ارزش هزینه بیشتر را دارند. مهمترین ویژگی فنی ماشین لباسشویی های جدید که باعث برتری آنها و افزایش قیمت نسبت به مدلهای قبلی می شود عدم وجود تسمه می باشد؛ در این مدلهای جدید مزایایی مانند سرو صدا و تکان های بسیار کمتر و قابلیت تشخیص سنگین شدن محفظه وجود دارد. سرعت چرخش موتور نیز دیگر ویژگی مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی است؛ هرچه میزان چرخش بالاتر باشد امکان شستشوی سریع تر و خشک کردن بهتر نیز فراهم می شود.


مصرف انرژی ماشین لباسشویی

مانند سایر لوازم خانگی برقی، لباسشویی ها نیز بر اساس میزان مصرف انرژی رده بندی می شوند و برچسب می خورند؛ این برچسب ها از رده G که بیشترین میزان مصرف انرژی را دارند شروع شده و تا A+++ که کم مصرف ترین محصول را نشان میدهد ادامه دارند. قاعدتا هرچه میزان مصرف انرژی کمتر باشد محصول دارای برچسب بالاتری بوده و در طولانی مدت استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل در زمان خرید ماشین لباسشویی از بانه و از تمامی بازارها چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی توجه به برچسب مصرف انرژی از مهمترین نکات می باشد.


امکانات ماشین لباسشویی

بسیاری از برندهای لباسشویی برای جذب خریداران بیشتر، امکانات و قابلیت های جانبی را در این محصولات قرار می دهند که بسیاری از آنها باعث سهولت و ارتقاء کار ماشین لباسشویی می شوند. از جمله این امکانات قفل کودک، شستشوی سریع، سیستم پاک کننده دیگ ماشین، محافظ برق، قابلیت ضد آلرژی، سیستم ضد نشت آب، وجود نمایشگر دیجیتال، کنترل میزان حرارت آب، سیستم ضد چروک لباس، آب کشی یا خشک کن اضافه و استفاده از نصف ظرفیت ماشین لباسشویی می باشد.


گارانتی ماشین لباسشویی

تمامی لوازم خانه و آشپزخانه اگر از فروشگاه های معتبری خریداری شوند دارای گارانتی هستن؛ داشتن گارانتی و ضمانت نامه تاثیری بر قیمت ماشین لباسشویی ندارد و شرکت های تولید کننده ضمانت کارکرد درست محصول خود را به رایگان در اختیار خریداران قرار می دهند. گارانتی های صادره در زمان خرید ماشین لباسشویی معمولا 1 ساله یا 3 تا 5 ساله هستند و مواردی مانند هزینه های تعمیرو جابه جایی را پوشش می دهند.


بسیاری از افراد از خرید کردن از فروشگاههای اینترنتی هراس دارند و نگران اصل بودن کالاهای خریداری شده از بانه هستند؛ نکته مهم در این خصوص خرید از طریق سایت های معتبر فروشگاهی دارای جواز کسب و نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. با خرید ماشین لباسشویی از بانه از طریق فروشگاه اینترنتی هدی کالا علاوه بر قیمت مناسب این امکان برای خریداران فراهم می شود با دریافت کالای اصلی، جنس با کیفیت و تست شده دریافت کنند. از دیگر مزایای خرید از این مجموعه می توان به وجود تنوع برندهای محصولات، توضیحات و بررسی کامل هر محصول و امکان مقایسه آنها با هم اشاره کرد.


نکاتی درباره افزایش طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی
نکاتی درباره افزایش طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید و یا قبلا آن را خریداری کرده اید ، پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا نکات کاربردی جهت افزایش طول عمر و همچنین بالا بردن عملکرد ماشین ظرفشویی را به شما ارائه دهیم

معرفی بهترین برند های اره موتوری
معرفی بهترین برند های اره موتوری

اگر قصد خرید اره موتوری از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با بهترین برند های تولید این محصول با ما همراه باشید

انتخاب لباسشویی با قابلیت شستن ملافه و پتو
انتخاب لباسشویی با قابلیت شستن ملافه و پتو

با پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در لوازم خانگی امروزه می توان بسیاری از نیازهایی که در گذشته غیر قابل انجام بود را به راحتی میسر سازیم. در ماشین لباسشویی های امروزی سیستم و

معرفی انواع شوینده های ماشین لباسشویی
معرفی انواع شوینده های ماشین لباسشویی

در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل های مختلف شوینده های ماشین لباسشویی پرداخته و انواع مختلف آن را بررسی نماییم.دقت به نوع شوینده های مناسب دستگاه در هنگام خرید ماشین لباسشویی نکته مهمی جهت سلامت دستگاه و همچنین شست و شوی بدون مشکل البسه می باشد. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید