بسیاری از لوازم خانه همچون یخچال ، لباسشویی ، گاز و... جز اولویت های اساسی به شمار می روند. اما خرید ماشین لباسشویی از اولویت کمتری نسبت به سایر این لوازم برخوردار است و همچنان  جایگاه خرید کمتری نسبت به سایر لوازم خانگی دارد. اما تکنولوژی های به کار رفته در ماشین های ظرفشویی امروزی به گونه ای است که بی تردید هر فردی را به فکر خرید آن می اندازد. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا جزییاتی درباره جدیدترین قابلیت های به کار رفته در این دستگاه معرفی نماییم.


برای خرید ماشین ظرفشویی پیش از هر چیز به این نکته باید توجه کرد که استفاده و نیاز شما شامل چه مواردی می شود.به دلیل وجود قابلیت ها و فناوری های جدیدی که در ماشین ظرفشویی امروزی موجود است و همچنین تنوع مدل و برند ، خرید ماشین ظرفشویی از بانه کمی مشکل می باشد.پس پیش از هر چیز می بایست بر اساس نیاز خود و آگاهی از فناوری های به کار رفته در دستگاه مورد نظر اقدام به خرید ماشین ظرفشویی نمایید. البته قیمت ماشین ظرفشویی هم بر اساس امکانات آن متغیر می باشد که نقش مهمی در هنگام خرید این دستگاه دارد.


هر برندی فناوری های منحصر به فرد خود را در دستگاه خود جای داده است که قابلیت های بی نظیری به کاربر ارائه می دهد.در ادامه در باره تکنولوژی های به کار رفته در جدیدترین ماشین ظرفشویی ها صحبت خواهیم نمود.

خرید ماشن ظرفشویی


سیستم بخار ماشین ظرفشویی

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه را داشته باشید ، یکی از قابلیت های بی نظیر مدل های جدید این برند قابلیت TrueSteam که به نوعی شست و شوی ویژه ظروف با بخار می باشد.بخار آب ویژگی و شست و شوی ظروف به وسیله این روش دارای مزایای زیادی همچون کاهش مصرف برق ، کاهش مصرف آب ، شست و شوی بهتر ظروف و... می باشد که می توان این دستگاه را به یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی بدل نمود.برند ال جی هر ساله برترین تکنولوژی های خود را برای دستگاه های تولیدی خود معرفی می نماید که این تکنولوژی از آن دسته فناوری هایی است که مورد استقبال افرادی که قصد خرید ماشین ظرفشویی دارند قرار گرفته است.


استفاده از سنگ زئولیت در ظرفشویی

سنگ زئولیت یکی از انواع سنگ معدنی می باشد که دارای خاصیت جالبی می باشد. این سنگ قادر به جذب رطوبت و تولید حرارت می باشد که می توان با حرارت تولید شده آن آب را به نقطه جوش رساند.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه را داشته باشید می توانید از تکنولوژی زئولیت بهرمند گردید. سیستم ماشین های ظرفشویی بوش در مدل های جدید آن به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به المنت های خشک کننده (کاهش مصرف برق) قادر به خشک کردن سریع ظروف بدون ایجاد لک بر روی آن ها می باشد.


با توجه به عمر طولانی این نوع سنگ می توان بدون نیاز به تعویض آن اقدام به بهترین شست و شوی ظروف نمود. این تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش ارزان نبوده و برای خرید ماشین ظرفشویی بوش با این فناوری نیاز است مبلغ بیشتری نسبت به سایر مدل ها پرداخت نمایید.


استفاده از بازوهای مکانیکی براش شستن ظروف

در مدل های جدید ماشین ظرفشویی سامسونگ شاهد بازوهای مکانیکی با فناوری خاص هستیم که در داخل محفظه دستگاه شروع به حرکت نموده و تمامی نقاط محفظه را در بر می گیرد. بنابراین این بازو قادر به شست و شو بهتر ظروف در نقاط کور دستگاه به ویژه برای ظروف بزرگی همچون قابلمه ها می باشد.نام این بازو در ماشین ظرفشویی سامسونگ Water Wall نام دارد و بر مبنای شعاع دایره در داخل دستگاه شروع به حرکت کرده تا کلیه محیط دستگاه را پوشش دهد.


شست و شو بخش خاصی از طبقات ماشین ظرفشویی

ویژگی Half Load که امروزه در بیشتر ماشین ظرفشویی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد به گونه اس است که می توان بخش خاصی از طبقات دستگاه را مورد استفاده قرار داد تا با انجام این کار در مصرف آب و برق در صورتی که تعداد ظروف زیاد نیست ، صرفه جویی نمود.

خرید ماشین ظرفشویی از بانه


تعبیه سبد هایی با قابلیت تغییر سایز

یکی از ایرادات دستگاه های قدیمی عدم انعطاف پذیری سبد های تعبیه شده در داخل ماشین ظرفشویی بود که به این دلیل امکان شست و شوی برخی از ظروف با ابعاد خاص میسر نبود. اما امروزه در اکثر ماشین ظرفشویی های جدید این قابلیت فراهم شده است که با بالا یا پایین دادن یک ضامن شاهد تغییر اندازه سبد های دستگاه باشیم تا بتوانیم ظروفی با ابعاد متفاوت را به راحتی شست و شو دهیم. این قابلیت با نام های مختلفی در برند ها وجود دارد.


انجام ضد عفونی ظروف

به منظور شست و شوی هرچه بهتری ظروف در ماشین ظرفشویی های جدید قابلیت ضد عفونی کردن در نظر گرفته شده است که دیگر کاربر نیازی به اضافه کردن مواد ضد عفونی در داخل دستگاه نداشته باشد. شاید وجود این فناوری و روشن کردن آن در دستگاه عملیات شست و شو را افزایش دهد اما خیال فرد از تمیز شدن و ضد عفونی کلیه ظروف راحت خواهد شد. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه با قابلیت ضد عفونی را داشته باشید ، در مدل های جدید ظرفشویی ال جی می توان شاهد اشعه فرابنفش (UV) باشیم تا با این قابلیت کلیه ظروف به طور کامل ضد عفونی گردند.


فناوری دایرکت درایور

امروزه بیشتر دستگاه ها از این فناوری بهره می برند. اما اولین بار برند ال جی از این قابلیت در ماشین های ظرفشویی خود استفاده کرد.موتور این دستگاه ها بدون نیاز به تسمه و با اجزای کمتری اقدام به کار می کند که علاوه بر مصرف انرژی کمتر ، شاهد آسیب های کمتر و عدم نیاز به تعمیر در کوتاه مدت می باشد.


بررسی تخصصی تلویزیون های هوشمند شیائومی
بررسی تخصصی تلویزیون های هوشمند شیائومی

اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و با قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره تلویزیون هوشمند شیائومی در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022
معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022

قطعا یکی از بهترین برند های تولید تلویزیون که جز محبوب ترین و پرطرفدارترین برند ها برای خرید تلویزیون از بانه شناخته می شود ، تلویزیون سامسونگ می باشد. این برند با توجه به کیفیت ساخت بالای محصولات و بکارگیری بروزترین فناوری های در تولیدات خود ، توانسته است بخش بزرگی از بازار خرید تلویزیون را به خود اختصاص دهد.در سال 2022 همچون سایر سال ها این برند از جدیدترین تلویزیون های خود رونمایی کرده است که

معرفی بهترین تلویزیون های گیمینگ ال جی سال 2021
معرفی بهترین تلویزیون های گیمینگ ال جی سال 2021

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه و دارای ویژگی های گیمینگ را داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و جدیدترین تلویزیون های گیمینگ سال 2021 آشنا سازیم.اصلی ترین و مهم ترین ویژگی به کار رفته در تلویزیون های گیمینگ سرعت تازه سازی تصاویر یا رفرش ریت می باشد که این موضوع

اهمیت جرم گیری ماشین لباسشویی در افزایش طول عمر دستگاه
اهمیت جرم گیری ماشین لباسشویی در افزایش طول عمر دستگاه

نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین نکات در افزایش طول عمر دستگاه می باشد. امروزه با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی ، استفاده صحیح و نگهداری اصولی از آن ها جز نکات مهمی محسوب می شود که می بایست به آن دقت نمود. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می بایست جهت افزایش طول عمر وسیله خود و یا عدم ایجاد مشکل در آن دستورالعمل هایی را رعایت نمایید.