اولین و جدید ترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022 تلویزیون میکرو ال ای دی این شرکت می باشد که در سری محصولات سبک زندگی شرکت سامسونگ جای دارد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کرده تا با آخرین محصول این برند آشنا شوید.


تلویزیون میکرو ال ای دی 2022 سامسونگ

پیش از شروع نمایشگاه CES سال 2022 شرکت سامسونگ از آخرین تلویزیون خود پرده برداشت که تلویزیون میکرو ال ای دی نام دارد.این تلویزیون با بهبود های گسترده ای نسبت به سری پیش خود همراه بوده که از نظر صوت و تصویر پیشرفت های بسیار زیادی کرده است.


در صورتی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ با ابعاد بزرگ را داشته باشید ، این تلویزیون یکی از بهترین پیشنهاد ها برای خرید می باشد. تلویزیون میکرو ال ای دی سال 2022 سامسونگ در سه مدل 89 ، 101 و 110 اینچی تولید و روانه بازار خواهد شد که می تواند نیاز افرادی که قصد خرید تلویزیون با ابعاد بزرگ را دارند برطرف نماید. البته این نکته را باید گفت که قیمت تلویزیون سامسونگ مدل میکرو ال ای دی 2022 به مراتب بالاتر از سایر مدل ها می باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ


از مهم ترین ویژگی های تلویزیون میکرو ال ای دی 2022 سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش منحصر به فرد

صفحه نمایش به کار رفته در این تلویزیون با کیفیت 4K می باشد که در کنار استفاده از 25 میلیون میکرو LED در صفحه نمایش ، سبب خلق کیفیتی بسیار بالا و رنگ و نور فراتر از تصور شده است.عمق رنگ مشکی در این تلویزیون در بالاترین میزان خود قرار دارد و روشنایی این تلویزیون  بالاتر از مدل های قبلی خود می باشد.میزان بسیار کم لبه ها و ضخامت این تلویزیون سبب شده است همانند یک تابلو نقاشی بر روی دیوار خود را جلوه دهد.


دقت بالای رنگ های تولید شده

به گفته شرکت سامسونگ این تلویزیون توانایی ارائه تصاویر با عمق 20 بیتی در مقیاس خاکستری را دارا می باشد و به همین علت رنگ ها با دقت و جزییات بیشتری به نمایش در خواهند آمد. این ویژگی سبب می شود پوشش رنگ ها به میزان 10% بیشتر از نسل های قبلی باشد. با توجه به پشتیبانی این تلویزیون از طیف های رنگی DCI-P3 و Adobe RGB می توان گفت واقعی ترین رنگ ها را در این سری از تلویزیون های سامسونگ شاهد هستیم.


کیفیت سیستم صوتی

استفاده از بلندگوهای بسیار قدرتمند در این تلویزیون و بهره گیری از سیستم هایی نظیر دالبی اتموس و سیستم های چند کاناله که صدای فراگیری را ارائه می دهند همگی سبب کیفیت بسیار بالای صدا شده است و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر می نمایند.این بلندگو ها در قسمت های پایین صفحه نمایش و لبه های کناری قرار گرفته اند.


کالیبره کردن صفه نمایش

با استفاده از کالیبره کردن صفحه نمایش می توان کیفیت آن را تا چند برابر افزایش دارد. این سیستم در تلویزیون سامسونگ میکرو ال ای دی قرار گرفته است در چند حالت قابل تغییر می باشد. حالت اولیه کالیبراسیون تنها 30 ثانیه زمان می برد و برای انجام کالیبره کردن حرفه ای آن نیاز به چیزی در حدود 10 دقیقه زمان لازم است.بنابراین با استفاده از روش کالیبره کردن می توان کیفیت تصاویر را تا حد زیادی افرایش داد.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


دیگر ویژگی های این تلویزیون عبارتند از:

✔ استفاده از سیستم آخرین ورژن سیستم عامل تایزن که دارای بهبود های زیادی شده است

✔ استفاده از پلتفرم NFT بر روی این تلویزیون جهت خرید و فروش آثار هنری به صورت دیجیتال

✔ تماشا و به اشتراک گذاشتن محتوای در حال پخش با دیگران و با استفاده از ویدئو کال (Watch Together)

✔ بهره گیری و پشتیبانی از سرویس های سرگرمی Nvidia GeForce now ، Google Stadia و همچنین Utmoik

✔ استفاده از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن و پیشنهاد هایی که این سیستم عامل قادر به در دسترس قرار دادن آن ها برای کاربر می باشد.

✔ نرخ تازه سازی تصاویر یا رفرش ریت 120 هرتزی که می تواند برای انجام بازی بر روی این تلویزیون گزینه مناسبی محسوب شود.

✔ بهره گیری از قابلیت HDR.10

✔ و...


با توجه به این که این تلویزیون هنوز وارد بازار نشده است قیمتی برای آن اعلام نشده است اما بر اساس سایز صفحه نمایش و قابلیت های به کار رفته در این تلویزیون می توان گفت قیمت این تلویزیون بسیار بالا می باشد.انتظار می رود این تلویزیون طی 3 ماه اول سال 2022 میلادی وارد بازار شود.در پایان اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید ، آخرین و جدیدترین محصولات این برند را می توانید در فروشگاه اینترنتی هدی کالا مشاهده و پس از مقایسه هریک از ان ها خرید مورد نظر خود را انجام دهید. خرید تلویزیون از بانه و از فروشگاه هدی کالا این امکان را برای شما فراهم می نماید که علاوه بر تضمین اصالت کالا ، خریدی با قیمت مناسب تر انجام دهید.


دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی
دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی

اگر پس از خرید ماشین لباسشویی از بانه دچار مشکل در باز نشدن درب آن طی گذشت مدت زمانی پس از استفاده از دستگاه شده اید ، می بایست به دنبال دلایل آن و رفع مشکل پیش آمده بگردید. در این مقاله به بررسی علل مختلف این معضل و راه های برطرف نمودن آن خواهیم پرداخت.نکته مهم درباره بروز این اتفاق این است که در صورتی که اقدام به خرید لباسشویی از بانه بدون تضمین اصالت کالا و یا خرید برند های نا معتبر نموده باشید

معرفی بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش
معرفی بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

امروزه در انواع محصولات تولیدی این شرکت همچون ماشین لباسشویی شاهد جدیدترین ویژگی ها و امکانات هستیم که این موضوع سبب شده است افراد زیادی قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را داشته باشند. اگر شما هم

راهنمای خرید تلویزیون
راهنمای خرید تلویزیون

مدل های فراوانی توسط برندهای مختلفی تولید و ارائه شده و هر شخصی بر اساس بودجه مورد نظر با استفاده از راهنمای خرید تلویزیون از بانه می تواند به بهترین گزینه برسد

روش های از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی
روش های از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی

شاید برای شما هم این اتفاق به وجود آمده باشد که پس از خرید ماشین لباسشویی و طی چند بار استفاده از آن بوی نا مطبوعی از داخل محیط شستشوی آن احساس کنید.در این مقاله به علت این موضوع و اقداماتی جهت رفع بوی بد ماشین لباسشویی می پردازیم تا با انجام نکات مطرح شده بتوانید این مشکل را برطرف سازید. همچنین