از جمله مهم ترین لوازم مورد نیاز هر خانه در دنیای امروزه ماشین لباسشویی می باشد. با توجه به اینکه امروزه برند های گوناگونی اقدام به تولید جدیدترین مدل های این وسیله می نمایند شاید بسیاری از افراد به منظور خرید ماشین لباسشویی دچار سردرگمی شوند. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کرده تا بهترین مدل های این وسیله در سال 2021 را به شما معرفی نماییم.


ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Samsung H147

یکی از برند های مطرح و نام آشنای تولید ماشین لباسشویی برند سامسونگ است. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147 یکی از جدیدترین مدل های سال 2021 این شرکت است که مهم ترین مزیت آن ظرفیت زیاد آن (12 کیلوگرم) می باشد. با توجه به این موضوع این دستگاه مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد. علاوه بر این برنامه های شست و شوی متنوع ، سرعت بالای شست و شو ، بهره گیری از فناوری تشخیص عیب در دستگاه ، استفاده از فناوری VRT Plus در موتور این دستگاه که صدا و لرزش را به کمترین میزان می رساند (1400 دور در دقیقه) ، مصرف انرژی بسیار کم (A+++) ، قابلیت اضافه کردن البسه در حین شست و شو و... از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی می باشد. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه را دارید این مدل از این برند انتخاب مناسبی به خصوص برای افراد پر جمعیت می باشد.

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه


ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS86699

از جمله قدیمی ترین برند های تولید کننده ماشین لباسشویی و لوازم خانگی برند آلمانی AEG می باشد. این مدل از ماشین لباسشویی AEG یکی از جدیدترین مدل های سال 2021 است که از ظرفیت 9 کیلویی برخوردار می باشد. مصرف انرژی این دستگاه بسیار کم بوده و شست و شوی البسه به گونه ای صورت می گیرد که کمترین میزان آسیب به بافت لباس خواهد رسید. از دیگر مزیت های این لباسشویی می توان به طول عمر بالا ، چراغ LED در محفظه درام ، سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه ، برنامه های مختلف شست و شو در کنار صدا و لرزش بسیار کم و همچنین کمترین میزان فضای اشغال شده اشاره کرد.


با توجه به این که برند AEG یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برند های تولید لباسشویی می باشد ، خرید ماشین لباسشویی AEG از بانه یکی از گزینه های مطمئن و با طول عمر بالا برای افرادی است که با این برند آشنا هستند.

خرید ماشین لباسشویی AEG از بانه


ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G128SS-GSC

از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی ال جی در سال 2021 که دارای فناوری های بسیار زیادی می باشد مدل WM-G128SS-GSC می باشد. این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود دارای دو محفظه جدا برای شست و شو می باشد. گزینه های مختلف شست و شو و برنامه هایی همچون TurboWash سبب شده است که البسه در کوتاه ترین زمان ممکن شسته شوند که این موضوع در کاهش مصرف آب و انرژی تاثیر زیادی دارد. فناوری ضد آلرژی ، موتور اینورتور دایرکت که کمترین لرزش و صدا را در کنار افزایش طول عمر به وجود می آورد و بسیاری دیگر از فناوری ها این دستگاه را به یکی از بی رقیب ترین ماشین لباسشویی ها بدل نموده است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه را دارید مدل WM-G128SS-GSC یکی از بهترین گزینه ها در سال 2021 می باشد.

خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه


ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2426SIR

برند بوش همچون برند AEG یکی از پیشگامان تولید ماشین لباسشویی می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. این مدل از برند لباسشویی سال 2021 بوش دارای ظرفیت 7 کیلوگرم بوده که به دلیل مصرف انرژی بسیار کم آن یکی از اقتصادی ترین گزینه ها برای خرید ماشین لباسشویی محسوب می شود. استفاده از سنسور های مخصوص به جهت کنترل آب ورودی با توجه به میزان کثیفی البسه ، برنامه های شست و شو مختلف ، شست و شوی امن البسه با استفاده از طراحی درام مخصوص ، مصرف انرژی A+++ و... از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی می باشد. برای خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه می توانید انواع مختلفی از مدل های سال 2021 این برند را در فروشگاه اینترنتی هدی کالا مشاهده نمایید.

خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه


امروزه برند های مختلفی اقدام به تولید ماشین لباسشویی های با کیفیت می نمایند که رقابت سختی در بین آن ها وجود دارد. فناوری های روز دنیا ، کیفیت ساخت و طراحی و بسیاری از موارد دیگر در کنار نیاز مشتری جهت خرید ماشین لباسشویی قرار خواهد گرفت که شاید انتخاب را برای مشتریان کمی سخت نماید.


برای خرید ماشین لباسشویی از بانه شما می توانید انواع برند های تولید کننده این محصول را در فروشگاه هدی کالا مشاهده و پس از مقایسه فناوری های به کار رفته در آن ها اقدام به خرید مناسب خود نمایید. تضمین اصالت کالا در کنار قیمت های استثنایی دو دلیل برتری این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های خرید ماشین لباسشویی می باشد.


آخرین مدل های جاروبرقی بوش
آخرین مدل های جاروبرقی بوش

امروزه بسیاری از خانواده ها به فکر خرید جاروبرقی جدید هستند. تهیه و انتخاب یک جاروبرقی مناسب می تواند کمک موثری به نظافت و پاکیزگی یک خانه کند. تصور کنید که در خانه ای جاروبرقی وجود نداشته باشد، در آن صورت زحمت پاکیزه نگهداشتن محیط آن خانه دوچندان می شود

چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ اصل از تقلبی را تشخیص دهیم
چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ اصل از تقلبی را تشخیص دهیم

برای خرید ماشین لباسشویی از بانه می بایست مواردی را به دقت بررسی نمود تا از اصالت و تضمین اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل نمود. ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از بهترین لباسشویی ها می باشد که

دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی
دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی

اگر پس از خرید ماشین لباسشویی از بانه دچار مشکل در باز نشدن درب آن طی گذشت مدت زمانی پس از استفاده از دستگاه شده اید ، می بایست به دنبال دلایل آن و رفع مشکل پیش آمده بگردید. در این مقاله به بررسی علل مختلف این معضل و راه های برطرف نمودن آن خواهیم پرداخت.نکته مهم درباره بروز این اتفاق این است که در صورتی که اقدام به خرید لباسشویی از بانه بدون تضمین اصالت کالا و یا خرید برند های نا معتبر نموده باشید

معرفی بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش
معرفی بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

امروزه در انواع محصولات تولیدی این شرکت همچون ماشین لباسشویی شاهد جدیدترین ویژگی ها و امکانات هستیم که این موضوع سبب شده است افراد زیادی قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را داشته باشند. اگر شما هم