تنوع مدل های لباسشویی با توجه به قابلیت های آن ها امروزه بسیار از قبل دیده می شود و هر فردی با توجه به نیازهای خود در ارتباط با این موضوع اقدام به خرید ماشین لباسشویی می نماید. اما وجه مشترکی که در تمامی لباسشویی ها می بایست جهت بهبود عملکرد شست و شو البسه رعایت گردد وظایفی است که ما می بایست با انجام آن ها کارایی دستگاه خود را در بالاترین حالت خود قرار دهیم. بنابراین در صورت انتخاب مدل و خرید ماشین لباسشویی از بانه نکاتی که در این مقاله به شما گفته می شود می تواند از اهمیت بالایی جهت کارایی لباسشویی و افزایش طول عمر آن باشد.


استفاده از ماشین لباسشویی بر اساس ظرفیت آن

یکی از نکاتی که در هنگام خرید لباسشویی می بایست به آن دقت شود میزان حجم آن بر اساس تعداد خانواده و همچنین میزان استفاده از آن است. در صورت پر کردن بیش از حد البسه احتمال آسیب به دستگاه با گذشت زمان وجود دارد. همچنین خالی ماندن ماشین لباسشویی و روشن کردن آن در تعداد بیشتر سبب کاهش طول عمر دستگاه می شود. بنابراین جهت خرید ماشین لباسشویی حجم و ظرفیت مورد نیاز آن جز نکات مهمی است که در صورت انتخاب و استفاده صحیح می توان طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش داد.

خرید ماشین لباسشویی


تراز کردن پس از خرید ماشین لباسشویی

پس از خرید ماشین لباسشویی از بانه پیشنهاد می شود مراحل نصب آن توسط افراد متخصص انجام گیرد. دلیل این امر انجام برخی نکات در هنگام نصب لباسشویی می باشد که در صورت عدم انجام آن امکان ایجاد مشکلات فنی وجود خواهد داشت. تراز کردن ماشین لباسشویی در محل مورد نظر و همچنین قرارگیری آن در سطحی غیر هموار یکی از نکاتی است که در طول عمر دستگاه تاثیرگذار بوده تا در صورت چرخش دستگاه کمترین آسیب به آن برسد.


استفاده از دستگاه فیلتر آب

اگر در محل زندگی شما آب مورد استفاده برای ماشین لباسشویی دارای املاح زیادی است استفاده از فیلتر آب پیش از ورود به دستگاه می تواند طول عمر ماشین لباسشویی را بالا ببرد.بنابراین پیش از خرید ماشین لباسشویی ایم موضوع را در نظر گرفته و با خرید دستگاه فیلتر آب از بروز آسیب به دستگاه خود جلوگیری نمایید. در صورت عدم استفاده از فیلتر آبی که دارای املاح زیادی است به مرور سبب بسته شدن شلنگ آب متصل شده به دستگاه شده که این موضوع علاوه بر عدم شست و شوی مناسب البسه باعث ایجاد فشار بیشتر به دستگاه و افزایش مصرف برق می شود.


استفاده از آب با دمای کم جهت شست و شو

بیشتر انرژی مصرفی ماشین لباسشویی صرف انجام گرم کردن آب می شود که با استفاده از آب با دمای کم می توان مصرف انرژی ماشین لباسشویی را کمتر و طول عمر آن را افزایش داد. علاوه بر این موضوع استفاده از آب با دمای مناسب سبب جلوگیری از پوسیدگی و یا از دست رفتن رنگ لباس می شود.


باز کردن درب دستگاه پس از پایان شست و شو

یکی از مسائلی که کمتر کسی به آن دقت می نماید باز کردن درب ماشین لباسشویی پس از شست و شو می باشد. عدم انجام این کار در طول زمان سبب ایجاد بوی نا مطبوع ، کپک و همچنین ایجاد باکتری در محیط داخل ماشین لباسشویی در اثر رطوبت باقی مانده در آن می شود. به همین دلیل پس از اتمام کار دستگاه حداقل به مدت یک ساعت درب ماشین لباسشویی را باز گذاشته تا رطوبت داخلی از بین برود.


نظافت ماشین لباسشویی

هر از چند گاهی می توانید محیط داخلی ماشین لباسشویی خود را با استفاده از مواد پاک کننده تمیز کرده تا مواد باقی مانده در داخل دستگاه از بین برود و بوی نا مطبوع در داخل آن ایجاد نگردد. استفاده از برخی مواد شوینده مانند سرکه و یا جوش شیرین می تواند سبب پاکیزگی و از بین رفتن میکروب ها در داخل دستگاه شود. انجام این کار در سال حداقل 2 بار لازم می باشد و برای شست و شوی داخلی آن می توانید دستگاه را یکبار بدون لباس و با استفاده از این مواد شوینده روشن نمایید.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی همانند تمامی دستگاه ها و لوازم خانگی نیازمند انجام سرویس های دوره ای هستند که انجام این کار می بایست توسط افراد متخصص انجام گیرد. این کار می تواند طول عمر ماشین لباسشویی را بالا برده و از هرگونه آسیب در امان بماند. علاوه بر این انجام چنین سرویس های می تواند تا حدود زیادی سبب کاهش مصرف انرژی و مصرف برق دستگاه شود.


شما عزیزان پس از خرید ماشین لباسشویی از بانه و انجام نکات مطرح شده می توانید سبب کاهش مخارج تعمیر و یا خرید لباسشویی مجدد شوید و همچنین طول عمر دستگاه خود را بالا ببرید. بنابراین نکات مطرح شده را جهت سلامت دستگاه خود جدی گرفته تا از هرگونه آسیب به ماشین لباسشویی خود جلوگیری به عمل آید.


شما عزیزان جهت خرید ماشین لباسشویی از بانه می توانید جدیدترین و بهترین مدل های روز دنیا را از فروشگاه هدی کالا با تضمین اصالت کالا و قیمت به مراتب ارزان تر از سایر فروشگاه ها خریداری نمایید.


معرفی انواع شوینده های ماشین لباسشویی
معرفی انواع شوینده های ماشین لباسشویی

در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل های مختلف شوینده های ماشین لباسشویی پرداخته و انواع مختلف آن را بررسی نماییم.دقت به نوع شوینده های مناسب دستگاه در هنگام خرید ماشین لباسشویی نکته مهمی جهت سلامت دستگاه و همچنین شست و شوی بدون مشکل البسه می باشد. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید

بررسی بهترین مارک های یخچال فریزر
بررسی بهترین مارک های یخچال فریزر

یخچال فریزر خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که علاوه بر کیفیت مناسب نگه داری مواد غذایی، قیمت مناسب و مصرف انرژی کمی داشته باشد. برای خرید یخچال فریزر

انتخاب لباسشویی با قابلیت شستن ملافه و پتو
انتخاب لباسشویی با قابلیت شستن ملافه و پتو

با پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در لوازم خانگی امروزه می توان بسیاری از نیازهایی که در گذشته غیر قابل انجام بود را به راحتی میسر سازیم. در ماشین لباسشویی های امروزی سیستم و

معرفی جدیدترین تلویزیون میکرو ال ای دی سامسونگ 2022
معرفی جدیدترین تلویزیون میکرو ال ای دی سامسونگ 2022

اولین و جدید ترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022 تلویزیون میکرو ال ای دی این شرکت می باشد که در سری محصولات سبک زندگی شرکت سامسونگ جای دارد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کرده