یکی از برترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ، شرکت بوش Bosch آلمان می باشد. این شرکت از گذشته تاکنون با ارائه محصولات با کیفیت به عنوان یکی از برترین تولید کننده ها در این زمینه محسوب می شود. امروزه در انواع محصولات تولیدی این شرکت همچون ماشین لباسشویی شاهد جدیدترین ویژگی ها و امکانات هستیم که این موضوع سبب شده است افراد زیادی قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را داشته باشند. اگر شما هم علاقمند به خرید لباسشویی بوش از بانه هستید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش را به شما معرفی نماییم. همچنین شما می توانید ماشین لباسشویی لباسشویی بوش را در مدل های مختلف ، با قیمت مناسب تر و همچنین تضمین اصالت کالا از فروشگاه هدی کالا خریداری نمایید.


لباسشویی بوش

محصولات و لوازم خانگی شرکت بوش آلمان از قدیم به با کیفیت بودن و طول عمر بالا معروف هستند. این موضوع در لباسشویی بوش نیز وجود دارد. برای خرید ماشین لباسشویی بوش که امروزه در بازار موجود هستند معمولا پیشوند SMS را می توان در نام آن ها مشاهده نمود که این حروف بیانگر برخی از مهم ترین ویژگی و امکانات آن ها می باشد. حال به معرفی بهترین ویژگی های لباسشویی بوش می پردازیم.


طراحی بدنه ی خاص جهت کاهش لرزش

چیزی که در تمامی مدل های جدید ماشین لباسشویی بوش شاهد آن هستیم زبان طراحی مشترک در برخی از بعد های این دستگاه است. با کمی دقت به دیواره ی چپ و راست این لباسشویی متوجه طراحی خاص و حلزونی شکل می شویم که طراحان این شرکت دلیل مهمی برای انجام این کار داشته اند. با توجه به این که یکی از ویژگی های یک لباسشویی ایده آل کم صدا و کم لرزش بودن آن می باشد مهندسین این شرکت اقدام به طراحی فرم خاصی از بدنه در دو طرف لباسشویی کرده اند که با انجام این کار نویز و لرزش ماشین لباسشویی تا حدود قابل توجهی کاهش می یابد.

خرید لباسشویی بوش از بانه


بهره گیری از کم صدا ترین موتور

موتور لباسشویی مهم ترین قسمت آن می باشد. این که امروزه از موتور های پر قدرت و با کمترین میزان صدا و لرزش در لباسشویی ها استفاده شود می تواند برتری قابل توجهی به دستگاه دهد. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بوش Eco Silence Drive نام دارد که همانطور که از نام آن پیداست میزان صدا و لرزش در این موتور به حداقل رسیده است و در کنار این موضوع قدرت و طول عمر بالای آن سبب شده است این ماشین لباسشویی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید لباسشویی بوش از بانه را دارند. استفاده از وزنه ی بتونی سنگینی که با استفاده از آن موتور در داخل لباسشویی مهار شده است نیز می تواند تا حدود بسیار زیادی از لرزش های دستگاه جلوگیری به عمل آورد.


بهره گیری از سیستم Aqua Stop

سنسور مخصوصی به نام Aqua Stop در ماشین لباسشویی بوش نصب شده است که به لطف آن چنانچه خطر نشتی آب وجود داشته باشد توانایی قطع جریان آب را دارا می باشد. عملکرد این سیستم به گونه ای است که می تواند میزان فشار آب ورودی را اندازه گیری نموده و در صورت نشتی از بروز آبگرفتگی در محیط و یا هرگونه آسیب به ماشین لباسشویی با قطع جریان آب جلوگیری به عمل آورد.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


طراحی منحصر به فرد محیط درام

به لطف طراحی خاصی که در محیط درام ماشین لباسشویی انجام شده است لباس ها در این محیط با سرعت بالاتری آب خود را به وسیله چرخش از دست خواهند داد که این موضوع سبب کاهش مصرف انرژی و زمان مورد نیاز جهت آبکشی می شود. این ویژگی که Wave Drum نام دارد دارای طراحی موجی شکل در بدنه داخلی درام می باشد که نسبت به دیگر برند ها طراحی خاصی را دارا می باشد.


ویژگی های ذکر شده تنها بخشی از انواع امکانات ماشین لباسشویی بوش می باشد. با توجه به وجود وزنه بتونی در داخل این لباسشویی می توان گفت از جمله سنگین ترین ماشین های لباسشویی در بازار می باشد. کیفیت بالا ، امکانات متنوع و ... همگی باعث شده است که قیمت ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر رقبا بالاتر باشد. بنابراین پیش از خرید لباسشویی بوش از بانه می توانید با توجه به نیاز و امکانات مورد نظر خود مقایسه ای نسبت به دیگر برند ها داشته باشد و پس از آن ماشین لباسشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید.


در پایان اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید تنوعی از مدل ها و برند های گوناگون را در فروشگاه اینترنتی هدی کالا مشاهده و پس از بررسی و مقایسه هریک اقدام به خرید ماشین لباسشویی از بانه نمایید. از مزایای خرید لباسشویی از بانه و از فروشگاه هدی کالا می توان به تنوع محصولات ، قیمت مناسب و همچنین تضمین اصالت کالا در این فروشگاه اشاره نمود.


راهنمای چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی
راهنمای چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید و یا این دستگاه را از قیل خریداری کرده اید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نحوه اصولی قرارگیری ظرف ها در داخل ماشین ظرفشویی

ریست کردن ماشین لباسشویی به چه شکل است؟
ریست کردن ماشین لباسشویی به چه شکل است؟

یکی از روش های حل مشکلات به وجود آمده در ماشین لباسشویی ، ریست کردن آن می باشد.در گذشته به منظور ریست کردن ماشین لباسشویی های قدیمی شیوه کشیدن از برق و وصل مجدد آن پس از یک دقیقه انجام می شد و مشکل برطرف می شد.اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه در مدل های جدید داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که در مدل های جدید برند ها روش های متفاوت جهت ریست کردن وجود دارد که می بایست نسبت به آن مطلع بود.

راهنمای تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از مدل های تقلبی
راهنمای تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از مدل های تقلبی

با وجود برند های مختلفی که اقدام به تولید انواع ماشین ظرفشویی می نمایند و ما امروزه شاهد تمامی آن ها در بازار کشور ایران هستیم ، مدل های تقلبی این محصولات توسط افرادی سودجو وارد بازار شده است که با استفاده از مهارت های خاص

معرفی جدیدترین تلویزیون میکرو ال ای دی سامسونگ 2022
معرفی جدیدترین تلویزیون میکرو ال ای دی سامسونگ 2022

اولین و جدید ترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022 تلویزیون میکرو ال ای دی این شرکت می باشد که در سری محصولات سبک زندگی شرکت سامسونگ جای دارد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کرده